tirsdag den 29. april 2014

Perfekt blå pastel

Som lovet vil jeg i dag vise jer 'Borrowed And Blue' fra Essie for sig selv. 'Borrowed And Blue' er en smuk lyseblå pastelfarve.




Som jeg også skrev i gårsdagens indlæg, så er 'Borrowed And Blue' desværre ikke så let at arbejde med. Den lægger sig ikke jævnt og den lystrer på én eller anden måde ikke. men heldigvis forsvinder langt størstedelen af ujævnhederne, hvis man lægger et lag topcoat over.

Farven er jeg ret vild med. Her i foråret har der været en del hype omkring farven 'Porcelaine' fra Dior - og jeg har været meget tæt på at købe den. Men jeg synes faktisk at 'Borrowed And Blue' minder så meget om, at jeg nok alligevel ikke behøver at bruge penge på Dior'en, dog er Porcelaine en smule mørkere.

Men alt i alt synes jeg at 'Borrowed And Blue' er en perfekt blå pastel.






'Borrowed And Blue' er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


2 kommentarer:

  1. Den minder rigtig meget om den fine Porcelaine! Virkelig smuk farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør den - jeg er også vild med den :-)

      Slet