fredag den 11. april 2014

Fælles Fredag - Tribal eller mønster

Så blev det fredag igen! Jeg har i dag valgt at dekorere mine korte negle med et tribal-mønster henover noget neon-pastel-gradient-værk. Yep. Det ser bedre ud end det lyder!

Jeg har valgt at bruge en hvid base til dette design + sort akrylmaling og disse tre smukke pastel-neonfarver. Lyserød fra Essie: 'Boom Boom Room', orange fra China Glaze: 'Sun Of A Peach' og gul/grøn fra Formula X: 'Over The Top'.




Som skrevet startede jeg med hvid base - og så blev der ellers svampet af tre omgange. Da dette var overstået tog jeg en relativt tynd pensel og lavede lidt striber og streger, som jeg mente så lidt tribal-agtige ud. Og jeg synes faktisk, at det lykkedes ganske fint - selvom malingen drillede mig rigtig meget. Designet fik en omgang topcoat og dernæst en mat topcoat.

Jeg er især glad for gradienten for sig selv - så den får I først lige et billede af:




Og så til selve dagens design. Desværre er vejret virkelig overskyet og jeg kunne ikke rigtigt få nogle gode billeder, så de virker lidt støvede i det. Det sidste billede viser dog designet rimelig skarpt og er taget foran en spirende hortensia på altanen - så er det altså ved at være sommer!








Hvis nogen vil vide, hvor lakker er købt, må I endelig spørge.

Husk at kigge forbi de andre kreative sjæle!

- Maria

5 kommentarer:

  1. Du er altså ret sej til frihånds tegning! :) Virkelig lækker mani ..

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot =) Meget dejlig gradient og rigtig fint tribal mønster!

    SvarSlet
  3. Ville ønske jeg var så god til tribal mønster! Det er virkelig flot! :D Og din gradient ! :D Jalousi! :p

    SvarSlet