tirsdag den 3. september 2013

Ozotic 529

I dag vil jeg (prøve at) vise jer, hvor fantastisk Ozotic '529' ser ud over 'Taboo' som jeg viste i gårsdagens indlæg.

Advarsel - mange billeder i dette indlæg!

'529' er en klar base (med lidt sort pigement) med en masse små stykker glitter, som skifter farve. Når lyset rammer lige på er glitteret blåt - så skifter det over i lilla, orange, og guld jo mere lyset rammer fra siden - og helt i yderpositionen er den faktisk grøn! Den er altså slet ikke ligeså flot i flasken, som den er på neglene :-)

Jeg har i øvrigt lige fundet ud af, at hele 500-serien udgår hos Ozotic, så hvis man skal have fat i denne her (eller f.eks. deres vældig populære 505) - så skal man skynde sig!



Jeg har prøvet at lave en lille collage, hvor I kan se, hvordan glitteret skifter farve i flasken.





Den var let at lægge på. Jeg har to lag på, men et enkelt havde nu også fungeret fint. Den fremhæver ALT det bedste i 'Taboo'. Desværre kan mine billeder ikke heeelt fange skønheden i denne lak. Men den er simpelthen så smuk!






Jeg har igen prøvet at lave lidt collager. Jeg ved ikke helt om I får så meget ud af dem, men det var sjovt at lave! Tryk evt. på dem - for at kunne se dem tættere på :-)




'529' er købt på Llarowe.com

- Maria


2 kommentarer:

  1. Hej Maria
    Tak for en meget inspirerende og super flot negleblok. Hvergang jeg kigger på din billeder får jeg super meget lyst til selv at kaste mig ud i det. (O:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre! Det er altid dejligt, når andre også kan sætte pris på og lade sig inspirere af noget, som man selv synes er godt - og sjovt at lave. Tak for den virkelig søde kommentar :-)

      Slet