søndag den 1. september 2013

Gradient med Loop the Loop og Off the Shoulder

God søndag :-)

I dag vil jeg vise en gradient manicure, som jeg har lavet med 'Loop the Loop' fra Ciaté, som jeg viste i dette indlæg og med Off the Shoulder fra Essie.

'Off the Shoulder' en lyserød creme-lak. Jeg købte denne neglelak, fordi det er den eneste lak, hvor min kæreste har sagt "den skal du da købe!". Jeg hiver ham næsten ugentligt med i Magasin, hvor jeg står og savler... mens han får et meget træt blik og klager over at der er for varmt og at der i øvrigt lugter dårligt i parfume-afdelingen. Jeg må jo give ham ret i begge dele. Det har jeg bare med at glemme, når jeg står foran neglelak! Men i hvert fald havde de netop i Magasin lavet en udstilling med Essie-lak, hvor der stod glas-krukker med neglelak i. Og min mand kunne åbenbart ikke stå for en glaskrukke fyldt med 'Off the Shoulder'!

Note: den ser mere pink ud på billederne end den er. I virkeligheden er den mere lyserød.





Jeg bruger make-up svampe til at lave gradients. Og jeg gør det altid ad to omgange på hver negl - så synes jeg at farveovergangen bliver flottest. Jeg blev selv godt tilfreds med resultatet. Jeg er meget glad for at lave gradients for tiden.







Jeg skal indrømme, at jeg ikke kan huske, hvor jeg købte 'Off the Shoulder' - men jeg tænker at den kan fås en del steder... Magasin for eksempel ;-)

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar