torsdag den 26. september 2013

Nfu Oh 51

Halløj :-)

I dag skal I se en lak, der betyder noget helt specielt for mig - det handler om den nærmest sagnomspundne '51' fra Nfu Oh. '51' er en mørkelilla jelly-lak med flakies i, som skifter farve fra rød/orange til gul og til  grøn (og blå i yderposition).

Alle Nfu Oh lakker har tidligere været ret svære at få fat i, og desværre - synes jeg at høre rundt omkring i negleblogs-verdenen - så udgår Nfu Oh's Opal-serie fuldstændigt. Opal-serien er netop hele flakie-serien. Det er super ærgerligt synes jeg, men jeg har heldigvis hamstret lidt - så jeg ikke løber tør for flakies lige foreløbig ;-)

Nå, men... da jeg havde 'Daddys Girl' på neglene, som jeg viste i dette indlæg, kunne jeg ikke dy mig for at toppe den op med fantastiske '51' (som jeg ville ønske havde et fedt navn som f.eks... 'Holy Heaven' eller 'Fabulous Purple'!!!).




'51' giver masser af flakies kun ved et enkelt lag - og derfor fik den ikke mere end dette ene lag. Mine negle var også ganske tykke i forvejen på grund af base-coat, fire gange 'Daddys Girl' samt top-coat. Så desværre kom mine negle til at se lidt ekstra tykke ud. MEN jeg synes at '51' er en fantastisk lak, og jeg ville ikke være den foruden. Den er helt fantastisk! Mani'en blev afsluttet med en mat top-coat - både fordi det er flot, men også fordi man så bedre kan se farveskiftene på billederne.

Det øverste billede af mine negle har den mest korrekte farvegengivelse.






'51' er købt på viis.ee - og det ser lige nu ud, som om de har 1(!) tilbage.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar