søndag den 29. september 2013

Funhouse

God søndag derude i blogland :-)

I dag skal I se hvordan den lyserøde glitterlak 'Funhouse' fra Ciate ser ud over 'Lovie Dovie', som jeg viste i gårsdagens indlæg.

Jeg ville lige vise jer et billede af 'Funhouse' inde jeg rystede den - selve basen er åbenbart ikke helt klar, men neon-orange/pink. Mærkeligt nok!




Ryste, ryste, ryste - Voila!




Jeg tror, at 'Funhouse' er lavet til at kunne dække neglene helt med nogle få lag, men jeg er ikke så vild med at bære glitterlakker på den måde. Så jeg lægger dem altid over en anden base. Og... det var lidt en udfordring med 'Funhouse'. Jeg lavede ellers en prøve-negl på højre hånd, hvor det gik fint. Men af en eller anden grund kom der for meget glitter på venstre hånd, synes jeg.

Men resultatet var alligevel ok. Jeg har desværre kun et enkelt billede af denne mani - jeg fik ikke lige taget andre, og da jeg opdagede det - havde jeg allerede en ny lak på!

Jeg har smækket en mat top-coat ovenpå herlighederne - så bliver glitteret så fint :-)




'Funhouse' er købt på ASOS.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar