mandag den 23. september 2013

Guld + pink = orange!

Godmorgen, jeg håber, at I alle får en god start på ugen :-)

Jeg vil i dag vise jer en lak, som ikke er helt som jeg forventede, men til gengæld er den meget efterårs-agtig, hvilket mildest talt må siges at være passende. Det er utroligt så hurtigt tiden går, jeg synes ikke det er lang tid siden syrenerne begyndte at blomstre. Nå, nok sentimalitet - nu skal der snakkes lak!

Det er 'Island Hopping' fra Ciaté, der er dagens lak. 'Island Hopping' har egentlig en pink jelly base, men den er proppet med mikroglitter i guld, hvilket samlet set får lakken til at fremstå orange. Fra de billeder jeg havde set rundt omkring fra andre bloggere synes jeg, at den så mere pink ud... Så jeg er lidt øv over, at den er mere orange... for orange er ikke så godt til min lyse hudtone.




'Island Hopping' var super let at arbejde med, og den krævede kun to lag for at dække. Og så tørrede den hurtigt, det er altid et plus i min bog. Som tidligere nævnt, så ser den dog ret orange ud på neglene - og altså ikke pink med guld, som jeg havde håbet på.

Jeg synes, at 'Island Hopping' er en virkelig smuk lak, men den passer bare ikke så godt til min hudtone. Men altså... som neglelaks-entusiast - så er jeg faktisk ret ligeglad ;-)






'Island Hopping' er købt på Beautybay.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar