fredag den 13. september 2013

Fælles Fredag - Accent Nail

Godmorgen og god fredag :-)

I dag er udfordringen, som overskriften antyder, accent nail. Hvilket vil sige at én af neglene skal adskille sig fra de andre i designet. Og så er der ellers frit spil!

Jeg skriver for tiden speciale - og har under to måneder til aflevering, så derfor er jeg lidt presset på tid. Derfor kan jeg heller ikke love de mest kreative designs til disse fredage. Men neglelak er stadig en af mine foretrukne overspringshandlinger fra studiet - så jeg regner alligevel med, at jeg vil få lavet et design til hver fredag :-)

Nå, nu til hvad jeg har brugt til designet: to Essie lakker, nemlig den mørke petroleumsfarvede creme-lak 'Go Overboard' og den mørke bordeauxfarvede creme-lak 'Recessionista'. Endvidere har jeg brugt rhinsten, der matcher de to lakker i deres changeren.




Mit design er ret simpelt og gennemskueligt - så jeg vil ikke fortælle så meget om det. Jeg vil blot sige at 'Recessionista' dækkede efter to lag, og at 'Go Overboard' faktisk dækkede efter et enkelt lag. De var begge gode at arbejde med.

Hov, jeg bliver nok alligevel lige nødt til at sige, at jeg lavede denne mani med rhinsten på alle neglene, men også en mani, hvor der kun var sten på ringfingeren. Jeg kunne ikke beslutte mig for, hvilket design der var bedst, derfor har jeg sat billede ind af  begge mani'er :-)








'Go Overboard' og 'Recessionista' er begge købt på billigvoks.dk, rhinstene er købt i Panduro Hobby

Husk nu at se hvad de andre har fundet på! :-)

- Maria

5 kommentarer:

  1. Jeg kan bedste lide den første -med sten på alle negle :) Dejlige efterårs farver :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan stadig ikke beslutte mig! :-)

      Og ja, jeg er også vild med efterårets mørke farver - de er meget stemningsfulde.

      Slet
  2. Fine efterårsfarver :)
    Jeg kan også bedst lide den med sten på alle negle :)
    Virkelig flot mani :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)

      Jamen så tror jeg, at det er besluttet - den er flottest med sten på alle neglene! :-)

      Slet
  3. Tak, jeg er også vild med efterårsfarver! Og tak for den søde kommentar - det havde jeg aldrig regnet med at nogle skulle sige om mine negle, så tusind tak :-D

    SvarSlet