torsdag den 5. september 2013

Gradient og Glitter

Godmorgen!

I dag vil jeg vise jer en mani, som startede med at gå helt galt! Jeg vil vise jer en gradient lavet med to lakker fra Ciate, nemlig den lysegrå 'Cream Soda' og den lyserøde 'Hoopla', som er blevet vist for sig selv på bloggen her. Ovenpå de to har jeg lagt 'Chalk Dust' fra Maybelline. 'Chalk Dust' er en glitterlak med sorte og hvide matte stykker af sekskantet glitter i forskellige størrelser.




Nå... Egentlig ville jeg lave en gradient, som jeg skulle bruge til denne uges Fælles Fredag. Men de to farver jeg satte sammen - det fungerede bare slet ikke! Og nøj, hvor var jeg skuffet. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad fejlen egentlig var. Måske var den lyserøde for orange i tonen eller måske mindede den for meget om min egen hudtone. Det var i hvert fald et problem, at den var lidt for jelly-agtigt og derfor havde jeg svært ved at få den til at dække ordentligt over den grå farve, da jeg skulle bygge gradienten op. 

Jeg havde ikke lyst til at arbejde videre med denne mani til Fælles Fredag, så derfor kastede jeg lidt glitter på den i stedet! Det gav et meget bedre resultat efter min mening. Så jeg blev faktisk alligevel tilfreds, selvom jeg var irriteret over at bruge så lang tid på noget - uden at det blev sådan heeelt vildt godt. Ovenpå det hele har jeg lagt Essies 'Matte About You'






'Cream Soda' er købt på ASOS (som en del af et Colorfoil Manicure-sæt), 'Chalk Dust' er købt i El Corte Ingles i Palma, Spanien

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar