søndag den 15. juni 2014

Når lak matcher læbepomade!

I dag har jeg et lidt pudsigt indlæg til jer. Billigvoks.dk spurgte om jeg havde lyst til at lave et billede med noget lak, der kunne matche nogle af deres eos-læbepomader. Jeg sagde "jo tak" til udfordringen.

Det endte med at blive eos 'Strawberry Sorbet', som kunne matche den lyserøde 'Need A Vacation' fra Essie samt eos 'Sweet Mint' som kunne matche den turkise 'Turquoise and Caicos' fra Essie:




Selve læbepomaderne er mest til pynt i dette indlæg. Jeg er vild med deres form, men personligt synes jeg, at de dufter lige kraftigt nok. Men det er der jo andre, der er helt vilde med!

Til selve designet valgte jeg at lave en gradient. Jeg startede ud med en hvid base, hvor jeg brugte 'Blanc' fra Essie. Bagefter tog jeg en makeupsvamp hvorpå jeg lagde de to forskellige farver - og så blev der ellers duppet løs - én negl ad gangen. Da alle neglene var duppet færdigt startede jeg forfra, for en gradient skal typisk have flere gange før farverne står stærkt. Jeg afsluttede med to lag topcoat. 

Jeg synes at designet matcher eos-læbepomaderne ganske fint... men hold da op, det var lidt svært at få gode billeder af (sådan nogle læbepomader er svære at holde på!). 










Både lakker og læbepomader i dette indlæg er fra Billigvoks.dk

- Maria


6 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt! Jeg har overvejet at lave sådan et "se-de-her-lakker-matcher-min-læbepomade"-blogindlæg SÅ længe, men du kom mig i forkøbet ;)
    Super fedt indlæg! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ha - det var nu Billigvoks, der kom dig i forkøbet - for det var slet ikke min ide! Men det skal du da bare gøre :-)

      Slet
  2. Udover at du synes læbepomaderne dufter lige kraftigt nok - synes du så de er gode? Jeg har overvejet at købe en, men kan ikke lige gennemskue om de er pengene værd ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Om de er pengene værd er rigtig svært for mig at vurdere - for nogle vil de helt sikkert være det... for andre vil de ikke.

      Personligt kan jeg bedst lide læbepomader, der er ret voks-agtige i konsistensen - så derfor falder disse lidt uden for min smag. Men hvis man er til de lidt blødere pomader (med duft) så er disse virkelig fine. I forhold til hvor gode de er for læberne, må jeg være dig svar skyldig... for jeg er afhængig af læbepomade - så jeg opdager aldrig rigtigt effekten af det, eftersom jeg hele tiden har stadset på! :-)

      Slet
  3. Hej Maria

    Super fed og lækker blog! Jeg tænkte på om du måske kunne lave en totorial på hvordan man laver dette look? For ville vildt gerne ha det :)

    Tjek gerne min blog ud: www.sbf-foto.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg ville gerne lave en tutorial, men lige nu har jeg ikke tiden til det. Men du kan evt. se denne video, den ligger meget tæt op ad, hvordan jeg plejer at gøre :-)

      https://www.youtube.com/watch?v=GHlTQFMbH3s

      Slet