onsdag den 25. juni 2014

French Charcoal

For noget tid siden var min kæreste en uge på Ibiza med sin søn. Tidligere, når min kæreste har rejst uden mig, har jeg givet ham en liste med over Kiko-lakker, som han gerne måtte købe. Men i denne omgang havde jeg helt glemt at undersøge, om der overhovedet var en Kiko-forretning på Ibiza... men det fandt min kæreste altså ud af at der var. Så han og hans søn valgte nogle ud til mig, som de tænkte, at jeg godt kunne lide - jeg tror, at det blev til omkring 12-13 stykker. Det var virkelig sødt, synes jeg. Og så var der ingen af dem, som jeg havde i forvejen... og jeg har ellers en del.

Den første jeg havde lyst til at prøve var fra Kikos Denim-kollektion, som er kendetegnet ved at lakkerne tørrer halv-mat op. Denne her hedder 'French Charcoal' og har nummer 466. Den er helt mørkegrå med shimmer og en let blålig undertone.




'Franch Charcoal' var rigtig fin at lægge, og den krævede to lag for at dække. Jeg lagde ud med at lægge topcoat på lakken, fordi jeg skulle have den på på arbejde. Men efter at have haft den på et par dage fik jeg lagt et lag ovenpå igen - så I kan se hvor smuk den er, når den er halv-mat. Det er i hvert fald helt klart sådan jeg bedst kan lide den.

Først får I lige et billede af den med topcoat (den nåede desværre at chippe lidt inden jeg fik taget billedet).




Og så får I lige et billede taget indendørs med blitz, for at vise hvor meget shimmer der egentlig er i den (på dette billede har jeg ingen topcoat på).




Og til sidst får I et billede, hvor I ser den i al sin glans... eller halv-mathed. Super flot og speciel lak (dog lidt mere blå på billedet end den er i virkeligheden).




'French Charcoal' er som sagt købt i en Kiko-forretning på Ibiza (som min kæreste I øvrigt mente, var den største Kiko-forretning han overhovedet havde været i).

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar