onsdag den 18. juni 2014

Fersken og fløde

... eller bare 'Peaches 'n Cream', som er navnet på dagens lak. Lakken er fra Picture Polish og det er en ferskenfarvet (med lidt lyserøde undertoner) cremelak.




'Peaches 'n Cream' er okay at arbejde med - og den kræver to lag for at dække. Jeg kan godt lide at lægge denne farve lak - for det er meget let at rette op på fejl, hvor hvis lakken f.eks. er mørkeblå, så kræver det større forsigtighed.

Jeg er ret vild med denne lak. Det er den type lak, som man ikke rigtigt kan beslutte farven på. bevares - den hælder mest mod den ferskenfarvede side, men den kan se meget lyserød ud i den forkerte? rigtige belysning. Jeg er vild med de der 'hvilken-farve-har-den-egentlig' - lakker: Er den blå? Eller en den lilla? Er den grøn eller er den blå? ... små hjerner, små glæder siger man. Tror jeg nok.

Nå, men jeg kan i hvert fald rigtig godt lide denne lak.






'Peaches 'n Cream' er købt hos Norwaynails.com

- Maria


2 kommentarer:

  1. Åh, den er så pæn! Jeg har også luret gevaldigt på den, men er så bange for at det orange i den clasher med min lyserøde hudtone.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret lyserød i det - og jeg synes, at det går. Men i øvrigt, så prøver jeg at lade være med at gå for meget op i det - for så er der jo en hulens masse lak, man ikke kan gå med! Og det går bare ikke :-)

      Slet