lørdag den 21. juni 2014

Min første A England

Så fik jeg endelig købt lidt fra A England. Jeg har længe haft kig på mærket, men har ikke rigtigt fået taget mig sammen til at prøve det af. Da så Norwaynails havde voldsomt udsalg... ja, så var jeg jo nødt til at slå til!

Så her er hun: 'Briar Rose' fra A England. Hun har en rødlid/pink/bordeaux base og så en masse holografisk sjov. Jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om hvorvidt det er en lineær eller en spredt holografisk lak. den ligger nok et sted imellem de to definitioner, men hælder nok mod det lineære.




'Briar Rose' var ok at arbejde med. Hvis man lægger et tykt lag kan den dække i første omgang, men jeg valgte nu alligevel to lag. Tørretiden var også ok.

Jeg er altid lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan lide holografiske lakker eller ej. Jeg er vild med basefarven på denne lak - og jeg er vild med den i solen. Men i skyggen... der synes jeg, at den bliver lidt for kedelig og grå. Nå, men heldigvis var solen fremme da jeg tog billederne, så jeg kunne vise den fra sin bedste side!






'Briar Rose' er som sagt købt hos Norwaynails.com

- Maria


4 kommentarer:

  1. Wow, hvor er den bare vild i solen! :) Især på det nederste billede. Jeg synes, det ser skide godt ud :)

    SvarSlet
  2. Har ikke en dyt forstand på neglelak (er hankøn, hehe), men det er virkelig nogle fantastisk flotte og professionelle billeder :)

    SvarSlet