mandag den 23. juni 2014

Lyserøde striber

Så blev det igen tid til et design til Billigvoks. I dag har jeg valgt et enkelt design med lyserøde og sorte striber.

Den sorte lak, som jeg har brugt, er endnu en gang 'Licorice' fra Essie og den lyserøde er fra OPI og hedder 'Sweet Heart'.




Jeg startede med 'Sweet Heart' som base. Og uha - det er virkelig en fin nude-agtig farve, men den er lidt dum at lægge. Den kræver minimum tre lag for at dække - og på billederne har den faktisk fået fire. Derudover var den lidt mærkelig at lægge, den trak på en eller anden måde mere i det underliggende lag lak, altså mere end jeg normalt oplever. Nå, men som sagt, så er farven virkelig fin. Efter basen havde tørret et par minutter tog jeg en lang tynd pensel (en striper brush), som jeg brugte til at lave nogle tilfældige striber med sort lak. Da striberne havde fået lov til at tørre lidt afsluttede jeg med topcoat.

Jeg synes, at resultatet er fint og enkelt. Til gengæld var lyset ikke så godt da billederne skulle tages - så de er desværre lidt kedelige.






Begge lakker er fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar