mandag den 30. juni 2014

Grønne sommerprikker

I dag har jeg valgt at vise jer et fint og diskret prik-design, hvor jeg har brugt to farver fra Essie: den hvide base er selvfølglig (igen) 'Blanc' og den grønne er 'Fashion Playground'.




Designet er meget simpelt... først lagde jeg den hvide base - 'Blanc' - som kræver to lag for at dække, og derefter tog jeg et dottingtool og lavede en række af buede prikker ned over hver negl med 'Fashion Playground'. Bagefter lavede jeg hver negl færdig, hvor jeg fortsatte systematikken med en række prikker ved siden af den foregående række - men altså i mellemrummene. Lidt ligesom jeg har gjort i dette indlæg, men bare hvor rækken af prikker buer. Til sidst fik det hele en gang topcoat.

Jeg synes, at resultatet er rigtig fint i forhold til, hvor lang tid jeg brugte på at lave det. Selv min kæreste synes, at det var et rigtig fint design.






Begge lakker benyttet i indlægget er som skrevet fra Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar