mandag den 2. juni 2014

Koral stamping

I dag har jeg valgt at vise jer et stampingdesign, hvor jeg har brugt to lakker fra Essie, nemlig den hvide 'Blanc' og den koral-farvede 'Peach Daiquiri'.




Jeg startede med to lag af 'Blanc'. Da disse var var tørre stampede jeg med 'Peach Daiquiri' et motiv fra en MoYou London plade - Back To The 70's (nummer 2).

Og øhm, det gik ikke super godt! Fordi mine negle efterhånden har fået noget længe på, så skal jeg presse ret hårdt for at få hele motivet med på neglen... men dette betyder, at jeg kom til at ødelægge mønsteret (især på ring-fingeren). Så løsningen på det problem er en ny og blødere stamper. Jeg har for lang tid siden bestilt én på ebay, men den er ikke dukket op igen. Så måske bestiller jeg bare en ny.

Men ud over det - så er jeg helt vild med farverne og stampingmønsteret. Og i farten synes jeg ikke, at man lægger mærke til, at mønsteret ikke er perfekt.






Og så får I lige endnu et billede af mine smukke lyserøde blomster på altanen.




Lakkerne er fra Billigvoks.dk, pladen, som jeg har brugt er købt hos MoYou London, og mit stampinggrej er købt på en ferie i Palma, Spanien.

- Maria


6 kommentarer: