lørdag den 17. maj 2014

Birthday Cake

I sidste weekend holdt min kærestes niece fødselsdag. Hun blev 9 år og går en del op i neglelak - og hun når dårligt at sige "hej" til mig, før hun hiver fat i mine negle. Netop derfor ville jeg tage en lak på, som var til ære for hende.

Så jeg valgte 'Birthday Cake' fra Polish Me Silly (som hed Lush Lacquer dengang jeg købte flasken). 'Birthday Cake' har en hvidlig base (som dog med tiden er blevet en anelse mere lyserød) og ellers en masse glitter - både holografisk, lilla, turkis etc.




Jeg valgte at lægge en hvid base under 'Birthday Cake', og så fik den et enkelt lag... og så lige lidt mere glitter, hvor jeg mente at der manglede noget. Den var ganske umulig at arbejde med. Den fik to lag topcoat - og man kunne stadig fornemme glitteret når man mærkede på neglene.

Og ja... den ligner lagkage med billig krymmel på toppen. Er det pænt? Nej. Er det sjovt? Tja. Passer det til en fødselsdag hos en pige, der fylder 9, som godt kan lide neglelak? Så absolut! Mission accomplished.






'Birthday Cake' er købt på etsy.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar