mandag den 19. august 2013

Poppy Red

Vi starter ugen med en tekstur-lak!

Jeg vil vise jer 'Poppy Red' fra Kiko. Det er en (ja, det har jeg jo lige skrevet) tekstur-lak i en mørk rødlig orange tone - og med tonsvis af små guld-glimmer partikler i.

Den ser virkelig fin ud i flasken




Tekstur-lakker er altid lidt tykke på grund af de korn der er i lakken til at skabe teksturen - og Poppy Red var ingen undtagelse. Den var dog alligevel ok at arbejde med og let at få lagt pænt på neglen. Det var ikke meget jeg var nødt til at 'rydde op' efterfølgende.

Farven er virkelig sommerlig - men jeg tænker også, at den kan være flot til efteråret.

På billederne har jeg to lag af Poppy Red på.








'Poppy Red' er købt i en Kiko-forretning i Palma, Spanien

- Maria





Ingen kommentarer:

Send en kommentar