onsdag den 14. august 2013

Den sorte ridder i selskab med enhjørninge og cupcakes!

I dag vil jeg vise jer hvordan 'The Black Knight' fra gårsdagens indlæg ser ud sammen med 'Cupcakes and Unicorns' fra Orly.

'Cupcakes and Unicorns' har jeg nærmest kun købt på grund af navnet! Det er en klar lak  med en masse fantastisk lyserød shimmer og holografiske røde aflange stykker af glitter (bar-glitter). Denne lak vil jeg ikke synes er pæn for sig selv, men den er smuk over mørke farver, som f.eks. mørk blå og sort. Jeg er egentlig ikke så vild med bar-glitter, men der er noget ved denne lak, der gør at jeg alligevel overgiver mig...






'Cupcakes and Unicorns' er let at lægge i forhold til shimmer-basen, men... det er svært at styre, hvor meget bar-glitter der kommer på neglene. Man skal i hvert fald duppe en del, hvis man ønsker et mere jævnt resultat end hvad jeg opnåede.

Det var først da havde lagt 'Cupcakes and Unicorns' over 'The Black Knight', at det gik op for mig at kombinationen faktisk var lidt komisk på grund af navnene - det blev pludselig meget regenbue-agtigt over en farve, der lyder mørk og dyster!

Nå, men kombinationen på neglene var trods alt ikke komisk, i stedet blev det faktisk ret fint!








I får også lige et ikke fokuseret billede, for at I bedre kan danne jer et indtryk af alt det smukke glitter og shimmer! Dette sidste billede er taget i direkte sollys:




'Cupcakes and Unicorns' er købt på Beautybay.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar