torsdag den 22. august 2013

Burgundy

Godaften!

Jeg vil lige hurtigt vise endnu en tekstur-lak fra Kiko. Denne hedder 'Burgundy' og har en mørk brun/rød base. Den er spækket med små stykker glitter i forskellige farver f.eks. sølv.

Se hvor fin den er i flasken! ... Øhh... jeg kan se at jeg ikke lige nåede at få et bottle-shot (flot!). Nå, så det billede må jeg lægge op en af de kommende dage :-)

Så fik jeg taget billedet!





Men i hvert fald - ligesom med de andre tekstur-lakker fra Kiko, som jeg har vist på bloggen - så er denne lidt tyk at påføre, men let at arbejde med. På billederne herunder har jeg to lag på.

I teorien er jeg vild med denne lak, den har en smuk farve, dejlig glitter og fin tekstur... Men på neglene... jeg ved det ikke rigtigt, der er noget ved den, som jeg bare ikke er glad for. Jeg tror måske, at det er fordi farven - kombineret med teksturen - får mig til at tænke på... sår-skorper... Ja, knapt så lækkert!

Selvom farven ikke er så god på mine hænder, så er den altså stadig smuk i flasken. Så må jeg jo bare nyde den på den måde :-)








'Burgundy' er købt i en Kiko-forretning i Palma, Spanien

- Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar