torsdag den 29. august 2013

Loop the Loop!

Godmorgen :-)

I dag vil jeg gerne vise 'Loop the Loop' som er en fin støvet gul lak fra Ciaté. Jeg har længe savlet over denne lak, men har hele tiden styret udenom den - fordi den er gul... og med min lyse hudtone... ja, det er ikke en god kombination! MEN så besluttede jeg mig for at være fuldstændig ligeglad med farveregler! Så jeg købte den selvfølgelig alligevel.




Patelfarver er tit svære at påføre, og 'Loop the Loop' er ingen undtagelse. Den var ujævn at arbejde med og blev først pæn efter 3 lag og en tyk topcoat, som er det, jeg har på på billederne nedenunder. Men det er altså besværet værd. Det er en meget smuk gul farve. Og jeg synes faktisk ikke, at den var sååå slem til min hudtone endda. Det gik an :-)






'Loop the Loop' er købt i Matas

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar