onsdag den 21. august 2013

OPI - Pirouette My Whistle

OPI 'Pirouette My Whistle' er en smuk glitterlak med bittesmå stykker sølv-glitter og større stykker hvid mat sekskantet glitter i en klar base. Jeg har længe villet købe denne lak, og jeg har tit stået og vendt og drejet den i diverse butikker - så det var altså ikke den store straf, at Billigvoks.dk gerne ville have mig til at vise den på bloggen :-)





'Pirouette My Whistle' var virkelig nem at arbejde med, og jeg synes, at den gav en passende mængde glitter på neglene - dog skulle jeg fiske en lille smule efter de hvide stykker glitter. Desuden er jeg bare glad for OPI's brede pensler/børster.

På billederne herunder har jeg et enkelt lag 'Pirouette My Whistle' over Essie 'Rock the Boat', som jeg tidligere har vist alene i dette indlæg.

'Pirouette My Whistle' levede virkelig op til mine forventninger. Jeg synes, at den er rigtig fin - og jeg tænker at den vil kunne bruges over tonsvis af farver.










'Pirouette My Whistle' er som sagt fra Billigvoks.dk 


- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar