lørdag den 17. august 2013

Miss Fancy Pants

Hejsa!

Som mit blog-navn måske antyder, så er jeg rigtig glad for lakken 'Chinchilly' fra Essie. Jeg købte for nogle måneder tilbage 'Miss Fancy Pants' - også fra Essie, i håb om at denne ville være lidt varmere og anderledes i farven end 'Chinchilly'. Desværre ligner de to hinanden virkelig meget, meeen så har jeg jo en back-up!

I dag vil jeg vise jer creme-farven 'Miss Fancy Pants'. Den er muldvarpe-grå og lægger sig derfor et fint sted mellem grå og brun. I mine øjne er det en virkelig elegant farve - og den kan bruges til det meste.





Sjovt nok var det først efter jeg havde lavet navnet på bloggen, at det faktisk gik op for mig at jeg havde integreret begge lakkers navne i mit blog-navn! Altså både 'Miss Fancy Pants' og 'Chinchilly', det synes jeg var lidt sjovt... eller spøjst :-)















God lørdag og tak fordi I kigger med :-)

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar