søndag den 31. august 2014

Delikat print

Tit i negleak-challenges kalder man denne type diskrete og elegante stamping for 'delicate print'... så det er vel det, det er? 

Jeg har brugt to lakker til dagens Billigvoks-design - nemlig en af mine favorit efterårsfarver, nemlig den støvede lilla: 'Warn And Toasty Turtleneck' fra Essie, samt den syrenfarvede krom-lak 'Nothing Else Metals' og så fra Essie.

'Nothing Else Metals' er faktisk en lak, som jeg har været ude efter i lang tid. Så da Billigvoks endelig fik den på lager (samt de andre krom-lakker fra samme kollektion) - så var jeg nødt til at eje den. Lakkerne fra 'Mirror Metallics'-kollektionen er fantastiske til at stampe med! Så det var jo det oplagte at gøre her.




Jeg brugte naturligvis 'Warm And Toasty Turtleneck' som base, og stampede med 'Nothing Else Metals'. Jeg har brugt en Emily De Molly plade - nr. 02.

Jeg synes, at resultatet er sødt og feminint - uden at være for meget.






Lakkerne i dette indlæg er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar