lørdag den 23. august 2014

Blåt efterår fra Dior

I dagens indlæg vil jeg vise jer en smuk mørkeblå nyhed fra Dior. Den hedder 'Carré Bleu' og er fra deres nuværende efterårskollektion. Det er min første Dior-lak, så jeg var spændt på at prøve den.




'Carré Bleu' dækkede efter to lag, den var ok at arbejde med, den havde god dække-evne - og så er penslen rigtig fin. Dog var der et par hår der strittede lidt mere end de andre, hvilket irriterede mig lidt. Holdbarheden på 'Carré Bleu' var også rigtig fin.

Så alt i alt levede Dior-lakken op til sit ry - lige på nær de små strit-hår i penslen. Farven er lidt mørkere og mere støvet på neglen i forhold til i flasken. Så farven er altså meget mørkeblå og efterårsagtig.

Jeg kan rigtig godt lide denne lak. Det er nok ikke min sidste Dior!








'Carré Bleu' er købt i Magasin og er en limited lak.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar