søndag den 17. august 2014

Én af sommerens favoritter

... har været 'Urban Jungle' fra Essie. Om den er nude, pudder, beige, lilla, creme eller noget helt andet - må du selv beslutte! Det er i hvert fald en meget lys farve, som klæder de fleste og det meste tøj.




Jeg er til gengæld ved at være i rigtigt efterårshumør, så jeg tror snart at det er ved at være slut (for denne sæson) med glade sommerfarver på bloggen (når jeg lige får skudt de sidste af mine sommerbilleder her på bloggen).

Det har i øvrigt ikke været meningen, at der skulle være så stille her - i så mange dage. Men sådan går det jo nogle gange.

'Urban Jungle' krævede to lag for at dække og var ganske ok at arbejde med. En fin, fin lak!






I anledningen af at sommeren er ved at være ovre vi jeg lige dele et par sommerfuglebilleder med jer, som jeg har taget i mine svigerforældres sommerhus.








'Urban Jungle' er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar