lørdag den 11. januar 2014

Butler please...

Halløj!

I dag vil jeg hurtigt vise jer en blå lak fra Essie, som har navnet 'Butler Please'. Jeg har tidligere vist denne lak, hvor den fungerede som base for Deborah Lippmanns 'Glitter And Be Gay'.




'Butler Please' er koboltblå og er i min optik næsten en neon-farve. Som oftest er neonfarver matte eller satin-agtige i deres finish, og det er 'Butler Please' også. Det gode ved dette, er at den derfor tørrer ret hurtigt. Det dårlige er, at den kan være lidt sværere at lægge - netop fordi den tørrer så hurtigt. Eftersom denne lak var en del af Essies sidste vinterkollektion, er den efterhånden et år gammel og derfor er den også lidt mere tyk i konsistensen, hvilket yderligere besværliggør arbejdet med den. Den krævede to forsigtigt lagte lag for at dække - men et lag topcoat kunne heldigvis "dække over" at lakken ikke er helt nem at påføre.

Resultatet er jeg vild med, det er en af de Essie-farver, som jeg altid vender tilbage til. 






'Butler Please' er vistnok købt på Trendsales.dk.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar