torsdag den 23. januar 2014

Glitter fra Vietnam #2

Godmorgen blogland

I dag vil jeg kort vise jer endnu en glitter, som jeg fik af min søster, som for nyligt har været i Vietnam. Denne glitterlak har en klar base med forskellig størrelse glitter i forskellige farver - sølv/holografisk, grøn og turkis. Mærket hedder Elite og lakken har nummeret 018 i bunden.




Lakken har samme problemer, som den første lak fra Vietnam, som jeg viste jer - nemlig at der ikke er så meget glitter i basen. Derfor skal der duppes en del, og man skal faktisk placere glitteret som man vil. Dette er ikke nødvendigvis en dårlig ting for mig - jeg kan bedre lide for lidt glitter i en base end for meget, men det er dog meget en smagssag. Glitteret lagde sig dog fint ned på neglen og der krævedes kun ét lag topcoat for at jævne overfladen ud.

Jeg lagde den over 'Nouvelle Vague', som jeg viste jer i går. Jeg synes at resultatet blev meget fint og sjovt.




På det sidste billede er der lagt en mat topcoat ovenpå glitteret.




Lakken er som skrevet købt i Vietnam

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar