fredag den 30. januar 2015

Flere besynderlige laknavne...

Lakken i dette indlæg er virkelig fin, men navnet får mig til at tænke på vorter - fordi lakken hedder 'Whortleberry'. Ja, jeg har mange associationer, og ja jeg ved godt, hvad navnet reelt hentyder til. Men altså... 'Vortebær'.

Nå, nu til lakken. 'Whortleberry' har en mørk støvet blå-lilla farve.




'Whortleberry' dækkede i to lag - og den var ganske, ganske fin at arbejde med. Jeg er jo vild med stort set alle støvede lakker, og denne er ingen undtagelse. Virkelig smuk.

Der kom lidt sky-refleksioner på billederne - det er sådan noget man altid først lægger mærke til bagefter!






'Whortleberry' er sponsoreret af Cleanskin.dk

- Maria


2 kommentarer:

  1. Hvor er det er smuk blå farve og jeg kan godt lide at den dækker så flot og er så blank :-)
    Navnet ved jeg ikke helt hvad står for, det kan måske googles :-)
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, at farven er så fin! Jeg tænker, at 'Whortleberry' er et slags blåbær, hvorfor navnet på den måde giver rigtig fin mening... det er bare mig, der er mærkelig :-)

      Slet