fredag den 2. januar 2015

Nytårsmani

Så fik jeg endelig redigeret billeder af min nytårsmani, så I kan se den. 

Jeg havde en meget stille og rolig aften med min kæreste og hans søn på 7. Vi spiste godt, skød lidt af, spiste godt igen, spillede lidt spil - og spiste godt igen. En rigtig fin og hyggelig aften.

Til aftenen valgte jeg at kombinere to lakker/personer fra Picture Polish, nemlig 'Darcy' og 'Lizzie'. 'Lizzie' har jeg ikke vist på bloggen før, men 'Darcy' har jeg tidligere vist her




Jeg har for nyligt fået tilsendt lidt produkter til anmeldelse fra Bornprettystore, ét af produkterne er nedenstående pensler, som I kan finde lige her: 16587

Penslerne er så fine og romantiske - dog undrede jeg mig over, at tre af dem havde plastic-håntag og det sidste et træhåndtag, det virkede lidt mærkeligt og ikke så gennemført. Til designet i dette indlæg brugte jeg den lange tynde pensel, og dertil fungerede den fint.








Jeg lagde først 'Lizzie' som base og dernæst lagde jeg ét penselstrøg af gangen med 'Darcy' - indtil jeg opnåede den fine vandfaldseffekt, som jeg synes er lidt nytårsagtig.

Resultatet blev ok, men jeg var meget tæt på at fjerne det og lave et nyt, da jeg ikke var heeelt tilfreds!






'Lizzie' og 'Darcy' er købt fra Norwaynails

Og lige her til sidst smider jeg også lige en rabatkode ind til webshoppen med pensler og mange andre produkter til nail art




- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar