tirsdag den 20. januar 2015

Polka-fail

Nogle gange bliver tingene bare ikke helt som forventet. Jeg så nedenstående to farver,og jeg tænkte straks, at de da skulle kombineres i et design.

Farverne er fra Appeal4 - de er begge cremefarver i støvede nuancer af lilla. Den mørke hælder mod blå og hedder 'Whortleberry' og den lyse hælder mod mauve (altså mere brun/rød) og hedder 'Lady Banks Rose'. Begge farver er i mine øjne helt fantastiske. 




Designet, tænker jeg, giver sig selv. Noget siger mig bare, at jeg valgte en forkert måde at kombinere disse to. Der er i hvert fald noget ved det, som bare slet ikke fungerer. Måske skulle prikkerne have været mindre?

Jeg kan ikke rigtigt sætte min finger på det, men her får I i hvert fald lidt polka-fail!






Begge lakker er sponsoreret af Cleanskin.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar