mandag den 2. februar 2015

En "naturlig" lemming fra Zoya

Godaften derude!

Vi har alle (i hvert fald os, der er vilde med lak) nogle lakker, som vi bare ikke kan slippe, og som vi nærmest er nødt til at eje. Sådan har jeg haft det med 'Brigitte' - fra Zoyas første neutrale kollektion lige siden den kom ud.

'Brigitte' er en støvet lilla/brun/lyserød cremefarvet lak. Jeg ved ikke lige hvad man kalder den farve? The Polish Aholic beskriver den som en 'lyserød mauve' - det giver vel fint mening.




'Brigitte' er ok at arbejde med og den dækker i to lag.

Der var noget meget mærkeligt ved denne lak - i første lag (hvor den jo desværre ikke dækkede helt) havde den, den helt perfekte farve! Det andet lag gjorde den lidt mørkere og lidt mere lilla/brun - ved det første lag virkede lakken lidt mere jelly-agtig, og mine negles egen farve påvirkede farven på lakken. Og desværre, desværre kunne jeg altså bedst lide farven ved kun ét lag. Øv.

Bevares, det er en meget smuk farve, men den var altså bare liiige som jeg havde tænkt ved ét lag - ikke ved to. Jeg er lidt i tvivl om det gav mening! Det har været en lang hård dag på arbejdet - så jeg er lovligt undskyldt, hvis det ikke gør! 






'Brigitte' er købt fra Nailpolishdirect.com

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar