mandag den 5. januar 2015

Anmeldelse - dispensere

Vi starter mandagen efter juleferien med en anmeldelse af plastic-dispensere fra Bornprettystore

Jeg fik tilsendt en pakke med to ens dispnsere - jeg har dog kun taget billede af den ene. Hvis de fanger jeres interesse, kan de købes lige her: 177.




I teorien er de virkelig smarte... de kan sikkert anvendes til meget, men jeg valgte, at de skulle bruges til neglelakfjerner - fordi man kan pumpe lidt op ad gangen af dem - så lægger det sig i den lille skål øverst oppe i dispenseren. Dette er oplagt til cleanup - uden at man skal hælde neglelakfjerneren op i en lille skål ved siden af.

I praksis virkede det desværre ikke for mig. Jeg kunne ikke få nogle af de to flasker til at virke - jeg kunne i hvert fald ikke få pumpesystemet til at virke. Ved den ene flaske lagde væsken sig ikke i skålen - men nedenunder, ved den anden, kunne jeg slet ikke pumpe noget op. Som vist på billedet kom der små dråber ud over det hele - også på mit tøj og i hele vindueskarmen, hvor billedet er taget (heldigvis afprøvede jeg først flaskerne med vand, så derfor var det ikke et stort problem). 

Derudover var begge flasker utætte i gevindet, hvorfor der løb væske ud af, når de blev vendt på hovedet eller siden, hvilket efter min mening ikke er optimalt.

Når alt dette er sagt, så kender jeg til mange neglelakglade folk, som er vilde med disse dispensere - så måske var jeg bare uheldig?






Hvis I er interesseret i at se/købe andet grej man kan bruge til nail art fra Bornprettystore - kan I kigge her. I får også lige rabatkoden igen.




- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar