torsdag den 22. januar 2015

Når en lak har et upassende navn..

... eller i hvert fald bliver tolket (af mig) som et "upassende" navn - så daler charmeværdien (for mig).

Denne lilla skønhed fra Deborah Lippmann hedder 'Do The Mermaid'. Ja, jeg synes altså, at det er et mærkeligt navn. Jeg ved godt, at det kan forstås på flere forskellige måder, men for mig handler det om noget helt bestemt. Og lidt upassende. Eller altså - i hvert fald til en lak.

Nå, men det må jeg jo leve med - for smuk er den altså. Lys lilla base med større mørke lilla glitterstykker samt en masse andet sjov!




Denne lak er smuk, men den er også lidt af en diva. Den er således lidt svær at lægge på grund af alt glitteret - og så skulle den 3 lag for at dække helt.

Men ganske fin er den - især mat, synes jeg!








Denne lak er i tidernes morgen købt på Nelly.com, jeg tvivler dog på, at de stadig har den. Jeg synes dog, at den dukker op forskellige steder fra tid til anden.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar