mandag den 30. december 2013

Inden nytår

Godaften på bloggen!

Her til aften har jeg et kort indlæg, hvor jeg vil vise et bud på en nytårsmani. Jeg har simpelthen valgt at lægge OPI's 'Pirouette My Whistle' over 'Rolling In The Deep' fra Deborah Lippmann.




'Pirouette My Whistle' er så fin at arbejde med - og jeg kan kun anbefale den! Den er let at lægge, og så synes jeg, at den er meget alsidig og kan bruges over et væld af forskellige lakker. Over denne meget mørkeblå base kommer jeg til at tænke på en stjernehimmel… og nytår af en eller anden grund. Så på den måde er indlægget jo ganske passende.

Jeg nåede liiige at tage billederne inden det blev alt for mørkt!






'Pirouette My Whistle' er sponsoreret af billigvoks, og kan købes på deres hjemmeside. Meningen om lakken er dog min ganske egen.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar