lørdag den 21. december 2013

Et ikke-julet indlæg

God lørdag!

Julen nærmer sig, men jeg vil i dag vise jer en lak, som ikke er specialet julet. Jeg havde lige behov for at have nogle dage uden jul på neglene. Og mit valg til lak faldt på 'Rose Apricot' fra Estee Lauder.

'Rose Apricot' er en cremelak med diskret shimmer. Den har en lidt besynderlig farve - en blanding mellem gammelrosa, brun, lyserød og koral… Virkelig dårligt beskrevet!




Jeg købte oprindeligt denne lak, fordi den skulle passe til en koral-farvet kjole, som jeg skulle have på til et bryllup for ca. 5 år siden. Og dengang var dette den lak i hele Matas, som kom tættest på koralfarvet - og jeg var ikke tilfreds! På det tidspunkt kendte jeg ikke meget til at købe lak over nettet! Men der er virkelig sket meget i forhold til hvor man kan købe lak og hvor mange forskellige typer og farver man kan købe. 

Eftersom lakken har stået i en del år, er den blevet lidt svær at arbejde med, den lavede f.eks. striber i lakken. Dog tror jeg, at noget neglelaksfortynder vil kunne rette op på skaderne - jeg har bare ikke lige noget. Så det må blive en anden gang.

Jeg kan faktisk rigtig godt lide farven. Den er konservativ men stadig feminin. Den har lige den farve som ældre damer ville vælge. Jeg er 27, men altså jeg bliver forhåbentlig også gammel en dag - så jeg må se at få købt noget fortynder!




Som I kan se - så er den mørkere på end den er i flasken.




'Rose Apricot' er som sagt købt i Matas - den kan dog næppe købes længere!

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar