fredag den 13. februar 2015

Forårsnyheder fra Dior

Jeg er jo efterhånden blevet lidt af en Dior-pige - i hvert fald når det angår lak og til dels også make-up. Dette års forårskollektion fra Dior er lidt bla... også selvom der er en lidt spøjs glitterlak imellem.  Men når jeg så ser dem i butikkerne - så får jeg så forfærdeligt meget lyst til at have dem på mine egne negle.

Så jeg købte to fra kollektionen - og jeg tænker måske, at jeg må slå endnu et smut omkring Magasin og købe de to andre også.

I denne omgang vil jeg vise jer 'Lady', som er en fantastisk elegant nude farve med lyserøde/lilla undertoner. Den er i øvrigt nærmest identisk med denne lak fra Kiko. 




'Lady' er selvfølgelig fantastisk at arbejde med og den dækker i to lag. Og så er den elegant og fin. Mere er der vist ikke at sige om den. God fredag aften derude!




'Lady' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar