mandag den 23. februar 2015

Denne lak er som Chanels 'Taboo' på stoffer!

Og jeg mener det! 'Taboo' er en skøn lak, som jeg er rigtig glad for at have i min samling. Den er så fantastisk smuk i flasken - på neglene virker den dog mørkere, mere lilla - og ja, knapt så spændende. Så jeg har fundet en anden lak, som kan opfylde mit behov for en 'Taboo' med mere spræl i!

Lakken hedder 'Hellcat' og er af mærket Colors By Llarowe. 'Hellcat' er en duokrom lak, som skifter fra lilla til fuchsia og i yderpunkter til orange. Som det kan ses på billederne, indeholder 'Hellcat' også små kobberfarvede flager, som små stykker rødt (?) glitter.




'Hellcat' var ganske fin at arbejde med - og den dækkede i to lag. 

Dette er en super smuk og kompleks lak. Jeg synes ikke, at den passer så godt til årstiden - så jeg glæder mig til efteråret, hvor jeg tænker, at den vil passe bedre.






'Hellcat' er købt i en gruppe på Facebook, der hedder 'Lovely Shop'

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar