lørdag den 22. november 2014

Rose Renaissance

Så har jeg endnu en gang fået handlet en lak fra Yves Saint Laurent. Denne hedder 'Rose Renaissance'.

'Rose Renaissance' har en højest besynderlig farve, hvilket var det jeg faldt for! Den er selvfølgelig rosa-farvet, men med et twist af fersken og lidt støvet... og måske lidt blå? Ja, det var virkelig dårligt forklaret, men det er altså en besynderlig farve. Hvis der er nogen der har et godt bud på farvens navn er I velkomne i kommentarfeltet (vær opmærksom på, at billederne desværre ikke gengiver farven særlig godt).




Den krævede to lag for at dække - og som altid er det jo en drøm at lægge YSL-lakker. Og farven er som beskrevet smuk... og besynderlige. Og den er, som beskrevet, desværre lidt svær at fange -  så på billederne ser den helt koralfarvet ud. Så prøv at google - eller smut evt. forbi en YSL-stand, hvis du vil se den helt rigtige farve - og give mig en klog tilbagemelding!






'Rose Renaissance' er købt i Magasin.

- Magasin


2 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk :-) Lidt vandmelons farvet tænker jeg?

    Desuden et smukt navn du har taget til dig - Magasin :D

    SvarSlet
    Svar
    1. He, he - ja, det var da et forfærdeligt fint navn! :-)

      Og ja, den er helt sikkert hen mod vandmelon på billederne - men i virkeligheden er den lidt mere fersken/lyserød-agtig. Hvis du kommer forbi en YSL-stand synes jeg at du skal tage et kig på den, den er ret speciel.

      Slet