tirsdag den 25. november 2014

Det er hårdt at være blogger...

... i hvert fald om vinteren. Det er nærmest UMULIGT at få taget gode billeder, fordi der er så lidt lys - og i så få timer ad gangen. Øv. Det irriterer mig altså en del.

Nå, men I dag vil jeg vise jer et design, som jeg faktisk har lavet tidligere - i dag er det bare med gule prikker... og i et dårligere lys. I kan se det oprindelige indlæg her.

Jeg har brugt to lakker - 'Hollis Milkweed' og 'Baby Of Cadiz' begge fra Appeal4.




Designet giver sig selv - hvid base, og så lidt prikker med den gule lak. Jeg afsluttede med en topcoat og denæst en mat topcoat. 

Denne mani er meget smukkere i virkeligheden i forhold til hvordan den fremstår på billederne.






Lakkerne i indlægget er sponsoreret af Cleanskin.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar