lørdag den 8. november 2014

Et umage par

Kan I huske da jeg viste jer den smukke 'Orbit' fra Picture Polish? Hvis ikke kan I se den lige her. Samme dag, som jeg tog netop de billeder, lavede jeg også en kombination med en anden lak fra Picture Polish - nemlig 'Columbia'. Og så glemte jeg at poste dem. Heldigvis havde jeg gemt billederne, så jeg kan vise dem til jer i dag.

'Columbia' er i ørvigt en glitterlak med røde og fuchsia-farvede stykker glitter i forskellig størrelse i en næsten klar base - med let fuchsia-farvede undertoner.




Jeg havde så absolut ikke regnet med at disse to lakker ville passe sammen, og jeg lavede mest af alt kombinationen for sjov. Men jeg synes faktisk, at det blev rigtig fint!






Begge lakker er købt ved Norwaynails

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar