mandag den 10. november 2014

Essie og EOS - Claret

Så blev det tid til endnu en omgang Essie og EOS.

Dette match - med Essie 'Head Mistress' og EOS 'Pomegranate' - har billigvoks valgt at kalde claret. Jeg kendte faktisk slet ikke farven claret, men det giver jo nok sig selv, at det er en dyb mørk rød, som jeg ville kalde bordeaux.




Som tidligere sagt vil jeg ikke gøre så meget ud af af fortælle om læbepomaderne, men mere om lakken.

'Head Mistress' var ok at arbejde med - og den dækkede nogenlunde ved 2 lag. 'Head Mistress' er dog åbenbart en crelly-lak, så derfor er den en anelse gennemsigtig. Jeg vil af denne grund anbefale tre lag - så kan man i hvert fald ikke se neglelinjen.

Jeg er lidt ærgerlig over, at jeg ikke fik givet den et lag mere, for det er virkelig en smuk rød farve.








Lak og læbepomade er sponsoreret af Billigvoks.dk

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar