fredag den 12. september 2014

Mere efterår fra Dior

Jeg er i et rigtigt efterårsmode for tiden - og det betyder mørkere farver... gerne rød. Så i dag vil jeg vise en skøn rød lak fra Dior. Den hedder 'Masaï' og er en del af dette års efetrårskollektion, men den bliver del af Diors faste laksortiment.




'Masaï' var rigtig fin at lægge penslen er god - så det hele glider derudaf. Dog er denne lak meget pigmenteret, så man skal passe lidt på ved neglebåndene, for den er lidt genstridig at få af igen.

Jeg må sige, at jeg indtil videre er meget begejstret for Diors lakker - især holdbarheden. De to Dior-lakker jeg har prøvet holder bedre på mig end f.eks. Chanel, men faktisk også lidt bedre end Essie og OPI... men ok - det er et ret spinkelt sammenligningsgrundlag.

Farven på denne lak er meget klassisk. Den er rød med let brune undertoner - en vaskeægte efterårslak!






'Masaï' er købt i Magasin

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar