tirsdag den 30. september 2014

Farveskift i efteråret

I dag vil jeg vise jer en fin duokrom lak fra Kiko. Den har navnet 'Gothic Purple' og skifter primært farve mellem stål/lilla og grøn, og i ekstreme vinkler kan man dog også ane lidt turkis/blå.






Ligesom de fleste af Kikos lakker var 'Gothic Purple' virkelig fin at lægge - og den dækkede nærmest i ét lag, den fik dog to for billedets skyld.

Jeg synes, at det er en super fin - og den passer godt til efteråret.






'Gothic Purple' er en gave far min kæreste, købt i en Kiko-forretning i Berlin.

- Maria


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, den er super fin - den kan kun anbefales :-)

      Slet
  2. Årh, pæn! Den havde de altså ikke, da jeg var i Berlin, ellers var den kommet med hjem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil også til Berlin og gå Kiko-amok! Og ja, den er super fin :-)

      Slet