lørdag den 13. februar 2016

Mere stamping

Juhu - jeg har ferie! Jeg har naturligvis weekend, og så har jeg taget fri fra arbejde mandag og tirsdag. Og jeg skal bare være mig. Så jeg tænker, at det kommer til at involvere lak og lidt seriekigning. Årh det bliver dejligt.

I dag vil jeg vise jer et stampingdesign med Picture Polish 'Siren Song' som baggrund. I kan se 'Siren Song' for sig selv lige her. Til selve stampingen har jeg brugt to lakker fra MoYou London - deres hvide 'White Knight' samt en rosa 'Sweet Lips'. Jeg brugte stampingpladen Holy Shapes nr. 08.




Jeg har sagt det før, og je siger det gerne igen. Stampinglakkerne fra MoYou London er virkelig, virkelig gode. 

Jeg er dog ikke helt op at ringe over designet. Jeg lagde en mat topcoat over. Det hjalp lidt.






Alt stampinggrej og stampinglakker er købt via MoYou Londons egen hjemmeside. 

- Maria


2 kommentarer: