mandag den 29. februar 2016

Ciaté, hvor blev du af?

For snart tre år siden, da jeg startede bloggen her, var jeg ret optaget af mærket Ciaté. Jeg syntes, at de lavede smukke creme-lakker, flotte crellyer og spændende glitterlakker - og dertil kom et helt univers af nye trends - blandt andet deres velvet-, caviar- og sequinsets. Ja, de snuppede godt nok et par ideer fra nogle bloggere, men i det mindste turde de, at gøre noget anderledes.
Men hvor er Ciaté henne nu? Det er lang tid siden, at jeg har set en ny Ciaté-lak på én af de blogs jeg følger, og generelt har jeg slet ikke styr på deres eventuelle nyere udgivelser. Hmm... jeg kan i hvert fald mærke, at jeg på en eller anden måde har mistet interessen for mærket. Måske er det fordi jeg er blevet så optaget af Dior og YSL, men alligevel. Jeg følger da f.eks. Essies kollektioner - selvom jeg heller ikke rigtigt køber Essie-lakker mere.

Nå, smag ændrer sig, firmaer forsøger nye veje, og sådan er det vel. 

I dag vil jeg vise en favorit fra Ciaté, som virkelig var kærlighed ved første blik - jeg kan simpelthen huske, da jeg så flakonen udstillet i Magasin, hvor jeg købte den med det samme (også selvom det egentlig var en dupe af A-Englands 'She Walks In Beauty', som var den lak jeg oprindeligt var faldet for). Skønheden hedder 'Antique Broche' og er en klar lak med guld/grøn shimmer og større rosafarvede stykker glitter. Jeg har lagt den over en gammel favorit, den guldfarvede metallak fra Essie 'Good As Gold'.

I øvrigt imponerer jeg igen i hurtighed - da dette var den mani, som jeg havde på til nytår!






'Good As Gold' er købt på Trendsales i sin tid, og 'Antique Broche' er som nævnt købt i Magasin.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar