mandag den 3. august 2015

Når en lak skuffer... lidt...

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg havde sindssygt høje forventninger til 'Nemesis' fra Picture Polish. Jeg kan godt lide vampede farver med lidt spil og ballade - og det er lige netop sådan 'Nemesis' er - vampet, metallisk, let duokrom rød med spredte holografiske partikler. 




'Nemesis' dækkede i to lag og var rigtig fin at arbejde med.

Jeg kan ikke forklare, hvorfor den ikke levede op til mine forventninger. Når jeg ser billederne, synes jeg faktsik at den ser rigtig fin ud. Måske var jeg ærgerlig over, at PP udgiver en så åbenlys efterårskollektion midt om sommeren. Hmm... Jeg bliver nødt til at give den en ny chance i efteråret.




'Nemesis' er fra Norwaynails.com

- Maria


2 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg kender det!
    Men deres årstider er jo lidt modsat vores i Australien - det må være derfor. Jeg synes også det er ret irriterende, for jeg har slet ikke lyst til at købe så mørke farver midt om sommeren, og det er jo lidt et problem når det er en LE kollektion!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har da helt sikkert noget med årstiderne at gøre. Det havde jeg slet ikke tænkt over. Jeg har også været lidt sur over at det er en LE kollektion - af samme grund som dig!

      Slet