tirsdag den 25. august 2015

Den sidste snert af sommer

Tænk at sommeren er ved at være slut. Det er gået hurtigt (igen) i år. Men inden vi skifter over til de mørkere, dybe og glitrende mani'er, tænkte jeg at jeg ville vise jer én af sommerens favorit-mani'er. 

Jeg er blevet meget glad for stamping - især efter jeg har fået MoYous stampinglaker ind ad døren - de er bare gode altså! I dette indlæg har jeg brugt den lyse pink/koral OPI 'Sorry I'm Fizzy Today', som er blevet stampet med den hvide lak fra MoYou London. Stampingpladen er også fra MoYou London - fra deres tropiske kollektion.




Jeg er stadig ikke heeelt tilfreds med mine stamps, men det bliver bedre og bedre, synes jeg!

Jeg er til gengæld helt vild med farverne sammen. Ægte Sommer-Hawaii-stamping!




'Sorry I'm Fizzy Today' er købt i Magasin, stampinglak og -plade er fra MoYou Londons egen hjemmeside.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar