søndag den 16. august 2015

Lidt fra Egypten

Ja, jeg staver det med 'E' og ikke 'Æ'. 'E' er bare flottere end 'Æ' i dén sammenhæng. Ligesom jeg meget gerne vil snige et 'H' ind i te - i dét tilfælde også selvom jeg ved, at det ikke må bo der længere.

Det 'lidt' fra Egypten som jeg vil vise jer, er en lak fra Picture Polish, der har navnet 'Pharaoh'. 'Pharaoh' er en guldlak med masser af spredt holografisk effekt. Solen var meget genert på dagen, hvor jeg valgte at tage billeder af denne skønhed, så I må desværre i dette indlæg tænke jer til den holografiske effekt.




'Pharaoh' er fin at arbejde med. Den dækker desværre først efter tre lag da den er meget, meget gennemsigtig i det. Jeg synes tit, at guldfarver ikke klæder mig særlig godt, men denne guldfarve er lidt nude-ish, hvilket jeg synes er meget klædeligt. 




'Pharaoh' er købt på Norwaynail

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar