onsdag den 8. juli 2015

Holo-tid!

I de varme sommerdage nåede jeg at påføre neglene lidt holo og nyde dem i solen. For det er jo det. Holo - især lineære hololakker - er jo FANTASTISKE i solen. I skyggen er de knapt så fantastiske. Jo flottere de er i solen, jo mere grå og kedelige er de i skyggen. Derfor har jeg heller ikke så tit holo på - fordi jeg bruger så meget af min tid på at være indendørs.

Nå, men denne holo er én af de meget kedelige i skyggen - og derfor helt fantastisk i solen. Den har det helt igennem møgkedelige navn '63' og er fra Nfu Oh. Den har en lyserød base.




Hololakker kan være svære at lægge. Denne dækkede med ét lag (men den fik for en sikkerheds skyld to) over en aqua-base. Jeg lagde topcoat på, selvom det lige tager toppen af effekten.






'63' er købt viis.ee - og er vist for længst udsolgt. De popper dog op en gang imellem på f.eks. Lovely-shop på Facebook.

- Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar